Å vilken natt!

Jag sov som en prinsessa i min nya säng, men dom säger mig att jag är en så... Efter en vanlig förmiddag med frukost på uteplatsen, skoj på forum, mat och sömn hemma så åkte vi till my, jens och isak i tyresö där vi hängde på eftermiddagen. Jag fick en vattenspridare i ögat men jag tycker om det där gänget ändå... Jag slog mig också på knät och allram nafsade mig på fingret när jag gav han en köttbulle, men jag har ju fått upp ångan på blessyrer så... Idag fick jag en rolig anka i present från christina och kenneth i åmål! En anka som lyser och ändrar färg, kanon att ha när jag står och gör min dagliga disklek vid diskhon, och i kommande härliga bad! Hemma hade vi lite mysigt innan det drog ihop sig för kväll och när jag somnat vaknade jag till en gång men lite ovanligt. När pappa kom in för att trösta och ge vatten så stod jag halvt i sömn mitt på golvet i mitt rum med armarna utsträckta och väntade på att de skulle komma och hjälpa mig. Jag tog mig alltså ner från sängen och tog ett par steg för att få hjälp. Ja va hundan gör man inte... Natti natti 

Kommentarer
Postat av: famo

Men oj,oj, oj, vad du hinner med en massa.

Ska bli kul att se din nya säng och krama om dig och mamma nästa vecka då jag inte ska jobba så mkt. Det har varit lite många "långpannor" för mig senaste tiden.

Jag skulle vilja sy ngra nya lakan till din fina säng. FAMO

2009-08-09 @ 21:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0