De e mycke nu

Oj vi hinner knappt med i svängarna. Igår cyklade vi alla tre längs nästan hela ryssvikens södra sida, kolla kartan vetja, vilken fin sväng! På eftermiddagen besökte vi aspuddens trevliga park, kolla bilderna, jag bräkte som en get och kacklade som hönorna. Idag körde vi en forumsväng, åt hamburgare, och sen kom leo och anders på besök och vi hade jättekul på andys lekland bland rutchkanorna och allt. Jag visade vägen såklart och visade en del gott mod idag, så jo då, här finns det takter!

Jag och Fabian Welin. Jag leker med häst. Han spelar gitarrsolo. Ok!

Aspuddens djur & lek. Mest bräk tycker jag.

Hmmmm. Ja jo ok då...

Hej, ni är ju mindre än mig!

Oj vad det kacklar här.

Sluta böna höna.

NEKTARIN

Där satt´an

Det var ju väldigt vad dom där kaninerna ska vara märkvärdiga.

För mig: Glass på andys. För min spökskrivare: Allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0