Hos Isak, Jens och My i Ty-resö...

Men först började vi gårdagen med att stampa lite i vattnet efter lite om och men... Sen duschade vi och jag gnydde knappt! Se upp i bassängerna säger jag bara, jag är på g! Vi var först iochförsig på forum och lekte som vanligt, och där träffade vi micke, filip och fabian och deras farfar. Kul pojkar! Och apropå kul pojkar så åkte pappa och jag till Tyresö för att leka med jens och isak och jag hade jättekul och isak och jag lekte ihop faktiskt, jag tyckte det var så kul att jag inte kunde låta bli att gå runt och klappa på honom till och från hela tiden. Vi sprang runt på deras veranda till exempel i något slags lopp som inte tog slut i någon ände och ropade iiiiiiiiihhh... Vi sov över, åt frukost med hela familjen. Efter en runda i kvarteret avslutade vi med lunch innan hemfärd. Isak hade otur och slog ordentligt på näsan med sin bil, men det gick bra till slut, men nervösa blev vi. Hemma landade vi en stund på forum när jag vaknade, för mamma sov efter jobbnatten, sen hem och hängde innan vi cyklade en sväng innan välling och läggdags. Jag blir allt äldre och jag känner hur jag lär mig saker för var dag, ord som handlingar, så vi knappt hinner med i svängarna längre. Det blir nog riktigt bra att jag får börja på dagis, göra massa grejer, träffa nya kompisar, lära känna mig själv och sånt ni vet. Pappa börjar jobba imorgon och mamma i månadsskiftet. Vi skriver snart ett nytt kapitel liksom, och det kommer bli minst lika spännande! Rock on!

Badkruka, jag?!

Kolla mina roliga händer!

Och munnen... Hihi, vilka lustiga körsbär, små och jättesyltiga!

Jag, isak och Jens.

Ska vi hänga lite isak?

Hit med en kram vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0