Lek lek lek

Först ut på gården på förmiddagen. Lilla vagnen skulle med. Sen ville nåt barn låna den, och ja visst. Man är väl snäll. Farmor kom förbi en sväng och visade lite som skulle bli påslakan framöver. Skönt. Sen stack vi till Andys, ujujujuj vad vi lekte. Jag skrek av glädje när jag såg var vi skulle. Åkte rutchbana, gjorde kullerbyttor i oändlighet, kastade bollar, ropade på nya kompisen ida hela tida... En sväng på ica och mcdonalds. Burgarköttet är inte fel. Drog ut på läggningen igen, men det är ju så mycket man vill vara med om. Jag kan nästan säga öga, öra och mun, och jag tycker det är roligt att borsta tänderna med hjälp av mamma och pappa ska borsta samtidigt och vi ska applådera. DÅ, går det bra. Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0