Mamma och pappa är tokiga i mig

Ja jag kan inte annat säga, trots att min ödmjukhet borde förbjuda mig. De blir alldeles galna när jag skrattar, gråter, pratar, tittar, funderar, pekar, nickar, frågar, ropar, kramas, pussas, fixar, tänker. Hua betyder hugo förresten. Tooo betyder stor, och ibland tå, som i huvud, axlar, knä och tå. Vi var och körde "en forum" i förmiddags, känns alltid bra att vara där bland alla människor och grejer som är på g. I eftermiddags var i gustafsberg och firade emmy. Var en del folk där men jag brydde mig inte så mycket faktiskt. Hemma lekte pappa och jag i slänten på gården så jag skrattade djupt ända nerifrån magen när pappa sprang på min order. Var väl inte så sugen på att lägga mig, men john blund vann. Och sömn jag fann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0