Titti!

Det är Kristina det. Hon och jag lekte själva mellan fem och sju ungefär. Mamma och pappa gick och åt en bit själva. Sällsynt sedan ett par år tydligen. Vi hade jättekul! Kristina fixade välling åt mig som vi åt i soffan, men innan fick hon ta hand om en number two, hihi... Inte hennes alltså... Annars var det en enkel förmiddag, men i eftermiddags åkte vi till väsby och hämtade hem min nya säng som morfar spikat ihop! Oj oj oj, jag sprang fram och tillbaka på den hemma sen. Det blir finemang, ska vänja mig vid den lite. När vi höll på som bäst så lekte jag med låtsasspisen och fick luckan i pannan, och fick min första riktiga bula där! Jag blev lite ledsen, men sen blev jag glad igen. Sån är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0