Zzzzzzzzzzzz

OJ! Jag vaknade halv 9! Men jag hade en orolig natt, fråga mig inte varför, så jag behövde sova ut. I eftermiddags åkte vi och handlade skor och kläder till mig! Jag hade jätteroligt i både sko och klädaffärerna. Jag valde ut par som jag ville ha och kände på alla sorters kläder och halsband och grejer, vi dansade framför en spegel och hade oss. Vi träffade malin och danne och micke welin, han hade köpt en moooo, moped... Sen åt vi kyckling och sen började jag faktiskt bli trött igen. Imorgon ska mamma börja jobba och pappa följer med till dagis. Snart är vi alla i "full sysselsättning" som det heter. Jag tror det kommer bli bra för mig detta, mamma och pappa är ju härliga, och alla ni, men man måste ju hänga med lite polare på dagarna också... Hang loose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0