Grann som en gran

Hela dan, det är jag, säger mor och far. Idag har jag pysslat och fäpplat en julgranskotte, en liten jultomte som jag ritat ett ansikte på och en smällkaramell! I helgen kramade jag både morfar och anders med stor entusiasm, dom är inte så farliga dom där gamla rävarna trots allt. Farmor var barnvakt i lördags och jag somnade gott, det går så bra det där. I veckan har jag haft overall, det har ju blivit kallt och eländigt men roligt också. Några ord:

kala jiji = skala mandarin
ja hå o lela = ja må hon leva
baichboot = bajsboken

I övrigt har jag en ny stol att sitta och äta på, riktigt fiffig med fotplan och allt. Tack momo o joppa. Och igår sa jag tyyyst pappa, ajabaja, när mamma tyckte pappa var gnällig, och det gillade mamma mycket. Några bilder: 


Jag kan stå här som en lite prydnadstomte

Iiiiiii vad det kittlas

Hmmmm

Ja där!


Kommentarer
Postat av: famo

Åh vilken fin gran du har fixat där hemma. Jag ska fixa min i morgon, hoppas du kommer hit o tittar på den på söndag. Vi hörs, kram från Doa

2009-12-18 @ 23:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0