Britney och jag

Vi missade tydligen varandra idag, Britney Spears och jag, på forum. Hon var tydligen där en stund efter pappa och jag var där och fortsatte träna oss på att ramla från skumgummihästarna. Undrar om hon också provade skumgummirinken? Sen åkte vi till Leo i Blackeberg för hans 10-års dag. Jag sov först men sen lekte vi på den fina innergården och jag och leo och kompisen Mio gungade och provade rutchbanan. Jag fick äta en massa gott vid födelsedagsbordet också, jordgubbar, chips, allt, sen följde vi deras ena katt runt om huset och tillbaka. Jag kan ju det här med katter. Hemma fick vi besök av pappas kompis welin och sara, och grabbarna filip och fabian som jag visade mitt rum med alla grejer, det var också en kul stund. Mycket folk, flera barn, hej och hå, nu står vi på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0