Ett och ett halvt år!

Jojomen, här rullar det på. Ville därför upp nästan ännu tidigare så jag hojtade på dom 05.00, ville fånga varje ögonblick idag. Förmiddagen lekte vi som vanligt men i eftermiddags åkte jag mamma och farmor till väsby dit pappa kom sen. Det var en jättehärlig eftermiddag med lek i trädgården och inne, jordgubbar och glass, lek vid datorn, kastandes i grön kul säck jag fick i väsby, många nya ljud och ord, fart och fläkt, ja jag hann inte riktigt koncentrera mig på middagen ens, jag ville upp och studsa, gunga, sjunga! Däckade i bilen hem, så det tog ett tag innan jag somnade igen hemma men men... Tack för idag alla inblandade, jag känner mig riktigt som ett och ett halvt! Inte illa va! E

Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för idag Es Du ä helt underbar!!Kramar o pussar fick jag!Hjälp att plocka in i diskmaskinen,glaskross o dammsugning!Kanon!!

Myspys hela dagen

Love you

2009-07-11 @ 23:52:29
URL: http://estheralmstrom.blogg.se/
Postat av: Famo

Ja du lilla *öga vad det var roligt att få vara med på din 1 1/2 års dag. Det var så skönt att vara hos din mormor o morfar i Väsby och vilken fräs det är på dig.



Kram så länge från FAMO

2009-07-12 @ 19:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0