Gäster hos Esther

Igår förmiddags hittade pappa och jag skolgårdens fina miljöer för barn och ungdomars kreativa och fysiska utveckling... Så vi körde trädbuss och lekte kurragömma i minihuset hur länge som helst. Jag sprang fram och tillbaka oräkneliga gånger och vi skrattade gott. Eftermiddagen var om möjligt ännu bättre. Mammas kompis Carola kom förbi med sina grabbar på 8 och 12 och efter bara lite blygsamhet släppte jag dammluckorna och visade vilken social och framåt tjej jag är. Pappa såg det inte för han var borta men mamma var alldeles upprymd över hur jag trivdes i sällskapet. Jag gjorde grimaser, skrattade och hade för mig.  Vi är på g! Imorse körde vi ett varv buss till innan sömn, hade inte fått så lång sömn som jag borde haft. Mamma och pappa försökte locka mig med ett bad i samma linje med min nya fabless att diska, men se där är en annan grej, gick inte... Men jag sköljdes av och det kändes riktigt skönt när jag tänker efter. Vi lekte på vår underbara uteplats/gård, käkade het wok och så kom jag till ro vid kvart i åtta typ. Mot Åmål mina damer och herrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0