Heaven and hell

Ja de senaste dagarna har varit omtumlande har jag nog förstått lite, det är kanske därför jag själv har varit lite orolig på nätterna och gnällig på dagarna. Men vi har ändå haft roligt, mamma och jag har hängt ett par dagar, pappa åkte till farfar som behövde lite hjälp. Igår var farmor på besök några timmar och vi vattnade och så och idag gjorde mamma och jag en jättekul utflykt ner till nyckelviken där vi hälsade och klappade och matade och skrattade åt alla djuren. Jag matade nästan själv en häst! Jättemysigt och mamma kämpade med mig i uppförsbackarna på cykel. Man har det skönt där bak, speciellt när livet är lite bakochfram. Mot morgondagen. Alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0