Cool som en sol

Vaknade idag och kände mig lite mosig, men glad. Lite snuvmosig, men på hugget ändå. Detta höll i sig hela dagen, hoppas bättre imorgon. Hursomhelst var det avslutning på öppna förskolan idag, det kommer bilder om några dagar. Jag tog en rejäl nap innan så jag betraktade mer sången än deltog, men sög in den goda atmosfären. Sedan fick jag smaka hallontårta och chokladtårta och chokladkex. Ja va tusan, är det avslutning så är det. Lekte lite grann, tog ett sista rutch nerför kanan, och däckade nästan i pappas famn vid 11. Tro dock inte jag somnade sen utan jag höll mig vaken till 12.20 då jag klämt en halv panikburgare på mcdonalds nästan hemma eftersom jag var lite svår i maten idag med förstås. När jag vaknade var farmor på plats och vi lekte med en ny docka hon hittat och som ska lära mig att bada! Spännande! Efter några skedar kyckling med pesto bar det iväg och hämta mamma för morbrors kalas i blackeberg, fortfarande med ögonlocken lite hängande. Men jag kämpade på och efter lite mer tårta och kakor och jordgubbar, och lek med katterna där, leo som lärde mig spela gitarr och de andra, så åkte vi hemåt med riktigt små ögon, även om jag höll mig stången och till och med vågade ha solglasögon, men nu är de stängda. Fick en fin docksäng av mormor som bolle, hon den ihärdigt sjungande dockan från thailand och kanske baddockan kan få sova i ibland. Eller allram och tjet. Godnett... 


Kommentarer
Postat av: mormor

snygg brud!!

Kul o träffa dig hoe eo

2009-06-18 @ 11:32:04
URL: http://estheralmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0