Ett dygn med möten + bilder

Härligt att se så många nära och kära på så kort tid. Igår eftermiddag kom Leo, Anders och Karin förbi! Leo brottades med mig den token! Det var roligt! Sen blev vi bjudna till Ingarö där vi lekte som aldrig förr, och jag åt köttbullar och en riktig fancy pasta innan det var dags att dra sig tillbaka till gäststugan. Mamma och pappa, kristina och anders åt efter mig och satt uppe och spelade spel och trivdes. Fick lite kryp i kroppen på natten så mamma försökte få mig att komma till ro under nästan två timmar i sin säng, men jag kom inte till riktig djupsömn förrän vid fem. Men när jag vaknade var jag i fin form och vi lekte inne i storstugan med golfbollar, teckningar, soffkuddar, och andra prylar och åt lite frukost med allt från jordgubbar till hönekaka. Kristina och jag var riktigt på gång, även anders och jag, trots att han fick springa ut på altanen efter att jag råkat sprida lite dofter från en "tvåa" så att säga. Efter ett par skärgårdskorvar åkte vi hem och jag somnade gott i bilen och när jag vaknade i vagnen på den blåsiga uteplatsen var mormor och morfar här! Det var jättekul och jag visade dom hela lägenheten och allt man kan göra här och sen fick dom varsin puss när dom gick hem! Som om det inte var nog så fick jag träffa micke och micke, welin och svärd, i pyjamas! Jag alltså. Det var ett omtumlande dygn och jag kom till ro till slut. Här kommer lite bilder från de senaste veckorna, så ni inte bara får bilder från pappas mobiltelefon...

Förväntansfull över två flaskor gott vatten som serverats... 10 juni

Får jag prova kameran! 10 juni

Glass i väsby 1 juni, mmmmmmmmm....

Jarlaberg 14 juni:




Puss, någon?


Puss Allram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0