Fjäderholmarna, så lätta, att komma till

Dit for vi. I morse. Med morfar och mormor. Men vi vaknade 04.40 och var för trötta för att sova och för trötta för att leka, men 07.20 gav jag mig... Nåväl. Efter att mamma och pappa ätit frukost på uteplatsen så möttes vi vid nacka strand för att ladda för båtturen som blev skojig, och när vi väl kom ombord kollade vi in allt kul där, till exempel en rolig nagelborsteanka som jag fick av mormor. Hilarious! Jag klämde ett par kokta med bröd innan de andra åt räkor och trams sen somnade jag gott i lilla vagnen tills vi skulle åka hem. På resan hem tror vi alla att mössan blåste av och hamnade i saltsjön, hoppas ingen Volvooceanboat åker på den och skadar sig, i övrigt gick det b, ra och efter lite mandarin och visning av mitt rum för väsby, samt halvbra försök till badlek på uteplatsen pga min fortfarande lite tveksamma inställning till bad, köttfärssås och spaghetti, så sov jag, och jag hoppas natten fortsätter så. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0