Inte ute och cyklar

Jag har skrattat gott idag. T ex åt när jag hällde vatten i mammas och pappas huvud från vattenflaskan när vi åt. Uj vad roligt! Sen skrattade jag när jag fick provåka cykelbarnsadeln, se upp i backen, hej vad det går, oj vad det fläktar! Jag ska få välja min egen hjälm som jag tycker är snyggast. Jag har också skrattat med Kristina som var här och barnvaktade lite medan mamma och pappa drog iväg för brunsch och storhandling. Ikväll har jag emellertid börjat min sömn lite oroligt men jag har förstått att pappa under en och en halv timme har plockat bort något geggpropp i duschens avlopp. I duschen var igår med pappa och det gick nästan hur bra som helst. Pappa höll i mig och jag höll i dockan Tidoo som fick sig en rejäl dusch. Nästa gång hoppar jag i för egen kraft! Igår var jag dock fortsatt trött, men det ordnade sig ju. Nu åker jag till Finspång, oj, första långresan, men jag tänkte sova största delen. Kul att se farfar! Återkommer i veckan. / E 
 
Glass på Fjäderholmarna häromdagen

Lite i hatten

Intill nyckelvikens vik. Lugn, ingen fara med berget...

Kristina på besök idag som barnvakt och här förste matare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0