Lekland och havsband

Fullt ös, medvetslös... Ja det tar på krafterna att vara på ett lekland med rutchkanor som kommer ner från himlen. Tur att jag kunde sitta i pappas knä i dom, hursomhelst behövde jag lägga mig ner en stund mitt i leken. Inte den bästa platsen då hjordar av barn kom springandes men är man Esther Almström så är man, man tar sin plats, om än blyg... Vi var där med Isak och Jens, mina fotbollskompisar. Jag lockades med grönsakslasagne på burk av en naiv pappa, men det var caféets kokta med bröd som fick min röst, och en gul kiwi! Bukfylla och vitaminer, perfekt. På Sickla köpcenter lekte vi med bollar från Clas Ohlson och sörplade smoothie. Hemma hade vi en jättemysig eftermiddag, tittade på båtar, brottades, rullade boll, jag drog i gardiner men mötte motstånd, jag fick tag på mammas badrocksrep och använde som sjal osv, ja ni hör ju själva. Jag somnade mycket tillfredställd i mitt fina rum. Mot morgondagen! 



Kommentarer
Postat av: Farbror Micke

Kanske skulle vi åka på kryssning någon gång... Kan man hoppa på vid er? Vi längtar hem nu! Till Andys bla.

Hepp.

2009-06-12 @ 21:17:33
URL: http://filipochfabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0