Nu blåser stormens friska vind

Och jag med den. I kölvattnet från naturens krafter som drar fram har jag fått styrka och var starkare än någonsin på dagis idag. Jag tog för mig ordentligt, tittade inte ens på pappa ibland när jag gick från det ena till det andra till det tredje, hann med att leka volvo ocean race till och med som ni ser, och hon fröken Malin som tar sån plats med sin sång har jag full koll på nu och kan nästan stirra ner henne som i en cowboyduell. Jag såg att pappa blev mycket glad över denna utveckling. Som om det inte var nog så åt jag pappas pestokyckling med bacon och tuggade paprika och tomat efter att vi varit på forum och skrattat i skumgummirinken och på biblioteket. Något har hänt med mig. Hemma blev det lite vanligt pyssel som att skala lök, ligga på rygg och titta upp i taket och peta mig i naveln, leka med såpbubblor, "bubu" som jag själv säger, lyfta allram, gömma sig bakom dörr, åka på giraffen roffe, rita på parkettgolvet, dra i gardiner, ja the usual... Efter detta blev det dock lite väl mycket att summera så jag krånglade lite innan jag somnade, men det var jag värd. / E 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma äääälskar dig, sockertopp!! Du är så bra å go och härlig!

2009-06-15 @ 22:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0