Sötnos och supporter

Vi var lite sena på det till dagis igår, 71an till sjöstan kommer lite som den vill, men det visste vi sedan innan. Vi hann med några låtar dock och eftersom jag tog en nap i bussen så tog jag i från tårna. Jag tältade också förresten lite! Hemma lekte vi lite alla tre innan mamma åkte på jobbkalas med My. Då dök Isak och Jens upp, och vi hejade tillsammans som riktiga supporters innan jag tackade för mig efter första halvlek, dom spelade ju som en påse nötter som farfar säger, och det gjorde mig trött. Vaknade 05.00 men halvsov med pappa intill sovande mamma en timme innan vi drog igång. Tog en bussnap till innan dagis dit farmor kom och mötte upp! Jag blev så överraskad! Sedan hängde vi nästan hela dagen. Pappa skulle iväg till gamla jobbet så när jag vaknade blåste vi bubblor, rullade boll, läste, gungade med ett par större flickor på gården och pysslade rent allmänt i vårt fina nya hem. Jag är så glad när jag springer runt här att jag ibland bara lägger mig på rygg någonstans på parketten och bara njuter. Vi hann också med att handla på Ica, men var inte sugen på kundvagnen idag utan ville koppla av i pappas brottarfamn medan farmor försökte hänga med oss i gångarna. Det var brått hem till blodpuddingen som jag åt halva av, inte så illa väl? Något övertrött somnade jag i pappas armar i soffan vid 20. Hoppas jag sover ordentligt inatt. Vi kan behöva det verkar det som.  Nattinatti 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0