Trött, förkyld, och glad

Så jobbar jag. T ex mellan 04.10 och 05.40, sen somna pappa och jag i pappas säng medan mamma åt frukost. Sen ville jag icke ta en nap trots att hela världen skrek åt mig att ta en utan iväg till ica och midsommarhandla, jodå, men vi klarade det också, om än på den absolut yttersta marginalen, jag sov sedan i tre timmar och 10 minuter innan pappa väckte mig. Jag drog i mig ett par wurst, pappa vågade inte ge mig kassler, tro det ja, inget krångel för min del, det står jag för... Vi badade Tidoo som ni ser, han verkade ha roligt så jag kanske ska ge det ett nytt försök. Mamma har också lärt mig att vinka till duschen varje blöjbyte. Mamma kom hem, vi pysslade med allt vi har här hemma, och jag fick gardiner med fjärilar i mitt rum, det börjar likna nåt! Intill dessa somnade jag för nån timme sedan. Mot midsommer...  



Kommentarer
Postat av: mormor

Ta ett bad med dockan!!

Kul gardinerna passade,kanske jag kan få sedom på en bild!!

Momo

2009-06-19 @ 11:06:11
URL: http://estheralmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0