Trötter

Idag var en sådär dag och inte mycket att orda om. Morgonen var iochförsig mysig på altanen med frukost men sen blev jag lite mammig och klängig ungefär när pappa åkte för att jobba. Det fortsatte under dagen och inte ens bästa mormor och morfar kunde pigga upp mig något större. Men vi fick med oss en cykel hem som vi fick låna och nu snart ska det bli cykla av och det tror jag ska blir roligt! Det var one of those days you know, inte lätt att vara liten, och inte blir det lättare i värmen när man är trötter och lite ledsen i största allmänhet. Men, snart är jag på topp igen! Imorgon kanske!

Kommentarer
Postat av: famo

Kära lilla Es vad du jobbar o står i och din föräldrar med dig, men så är det oxå högsommartryck. Högsommar även här i Äppelviken men famo har lite hostsnuva som jag kurerar med allehanda medikamenter. Känner mig redan bättre sen igår. So long och kram till alla. FAMO

2009-06-27 @ 17:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0