Vi gav Skansen chansen

MEN, det gick icke. Det regnade ja, men jag, Cornelia från dagis, hennes pappa och pappa, sa att det var väl tusan också, vi åker över till Djurgården med Emiliafärjan och håller oss inomhus då! Nähä! Då var det servicestopp på färjorna. Det blev "föris" idag också, men jag gör framsteg, gör mer på egen hand, TROTS TANNAVÄRK, och hon fröken Malin är inte alls så skrämmande längre! Sov på en balkong i sjöstan där Cornelia bor medan pappa öppnaförskolepappaumgicks över lunch med en like. Hann med väsby också! Åkte dit med mamma en sväng och fröjdades som vanligt. Pappa skruvade upp en gardinstång och ett bord i mitt rum, OJ vad jag får fint där, de har ordnat det så bra för mig. Och hör på denna. Imorse vaknade jag halv sex men pappa såg att jag inte var riktigt på g, men istället för att krångla med mig i mitt rum tills jag ev somnade om så la vi oss i mammas och pappas säng och jag tyckte det var så skönt att vi sov gott ihop till 07.20! Sovmorgon!!!! Godnatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0