I den svenska punkens vagga

Var i Rågsved idag. The home of Jocke Thåström och Ebba Grön, gick förbi fritidsgården där det började vad jag förstår, huga, jag såg hur pappa tydligen fortfarande är rädd för sån musik. Men det är klart att man är förbaskad på mycket saker när man är yngre. Även när man är äldre, men då orkar man inte så mycket. Förr var jag till exempel rätt arg när jag blev torkad i ansiktet och på näsan, men nu tar jag det med en klackspark. Vi var där och träffade några föräldrar och barn jag och mamma lärde känna tidigare. Här får till exempel en Anton en kloss av mig. Gul. En pappa bjöd in och vi ville möta ett trevligt initiativ. Vi får se om vi hänger på framöver, vi har ju och så i ändå, men ändå. Nå. Jag tog mig hem sovandes på gröna linjen med klassiker som bandhagen, stureby, högdalen, svedmyra osv. Hemma fick jag en buffé bestående av tortellini med skinka och tomat, sprödbakad torsk, spaghetti, lax, grönsaker. Mamma och pappa tänkte att något ska väl funka. Dom stackarna. Jag känner inte för nåt krångel för tillfället. Köttbullar, jo ja tackar. (Men pappas köttfärsbiff gick fint tidigare idag, men han lurade mig med att säga att det var köttbullar den rackarn.) Fånga dagen! /E

 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Lilla Es vad dom kör hårt med dig!!!

Här hos mormor kan du få korv o pannkaka vid varje besök!!!

Kul du får träffa en massa polare!!!

Puss o kram Mormor

2009-05-19 @ 09:37:46
URL: http://estheralmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0