Klassisk dag

Vi startade rätt bra med ett hyggligt uppvak runt halv sju, körde vällingen och inväntade öppna förskolan där vi hade en bra men kanske något passiv dag, men vadå, man har väl rätt att bara sitta och titta lite också. Fick i mig lite kiwi till efterätt, lite skräll efter köttbullarna och penne, men sån är jag. Vi kollade till och med boken som hade en bild på en kiwi för att verkligen förankra ögonblicket. Väsby stod sedan på programmet där jag fick hänga lite skönt med mormor och morfar och morfars syster Anita. Efter några vändor väl hemma så kom jag äntligen till sömns och vi hoppas på en bra natt igen. Ledsen att dagen inte var mer dramaturgiskt formad...

Kommentarer
Postat av: Mormor

TACK FÖR BESÖK O PUSSAR!!

synd att du tycker mammas faster anita är så läskig!!

Kramar

2009-05-20 @ 13:36:48
URL: http://estheralmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0