Lugnet före stormen

Och här kommer Esther! (från dagis igår nedan) Ja det blev mycket trevligt i Ingarö förstås, med ett par rejäla skärgårdskorv med spaghetti. Vi var på Ingaröhallen och åt mandarin innan vi åkte till huset och gungade för att sedan leka rejält inne. Trots nack-, rygg- och knäbesvär så kravlade Kristina och Anders runt med mig på golvet och det var lajbans. Pappa glömde ta kort för han gick runt och drack saft, nåt rött var det iallafall. Sov gott i tystnaden därute och ropade på pappa halv sju för att starta ny dag. Vi lämnade lugnet i Ingarö, jag tog en nap i bilen, och lurades med till stormen på IKEA av Jens och Isak som skulle köpa pall. Hur mycket folk finns det egentligen? Det var mycket att titta på så jag var alldeles vimmelkantig och höll på att somna i lunchkön, men de där berömda köttbullarna gick ju bra dom också. Pappa sken upp och ikapp med solen när vi gick ut och vi åkte hem för att sova. Eftermiddagen talar sitt tydliga språk på bilderna och vi hade lika roligt inomhus sedan vi tre innan natti natti. Vi lekte kurragömma och sprang rundor och gjorde grimaser och skrattade och jag vet inte vad allihop! Ett bra dygn till alltså!

Vi presenterar stolt: Esther!

Ska vi verkligen bo HÄR!?

Den här ska vi ha i hallen.

Ptrrooo!

Luktar jul på något sätt.

Life is a rollercoaster, you just have to ride it.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Härlig dag du haft!!

2009-05-21 @ 21:22:58
URL: http://estheralmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0