Oh what a night

Ja det var svettigt, och ännu värre blev det ju av att jag behövde ligga på rygg på pappas mage i soffan för att kunna sova i vargatimmarna, som att febern inte räckte liksom... Men jag tror vi svettades ut det och idag är jag inte lika het som igår och inatt, även om jag hänger lite med ögonlocken. Därför sover jag en stund nu igen i vagnen och andas frisk duggregnsluft. Vi satsar på väsby imorgon. Idag laddar vi för att hämta mamma på flygplatsen, pappa och jag. Igår tog jag en fika med Kristinas Anders och en kamrat, tillsammans med farmor som var här och hjälpte pappa packa några saker, ni vet sånt längst upp i köksskåpen som är så förtvivlat retligt att komma åt. Bilden är från igår, ser ut som såna där onyktra jag hört talas om. / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0