En hygglig dag trots sömnbrist

Ja det blev lite struligt igår kväll också, till mina föräldrars förtjusning, men jag är ju så rar att det knappast kommer åt dom. Hursomhelst var det lite dimmigt på dagis och nån lunch ska vi inte tala om. MEN, sen åt jag en torr macka som mellis när pappa väckt mig efter TRE TIMMAR OCH 15 MINUTERS SÖMN, och fullständigt hävde i mig pappas korvstroganoff runt 17-tiden. I eftermiddags lekte vi i lekparken med en annan dagispappa och dotter. Kristinas Anders kom förbi med autentiska golfkläder från 20-talet för farfars och Anders hickorygolf i Finspång på lördag. Hilarious! Stig-Helmer, eat your heart out. Nu sover jag som en klubbad oxe, men jag hann studera hur eurovisionupplägget ser ut på lördag i den alldeles utmärkta tv-guiden som prasslar så festligt. Imorgon kan det bli en runda med farmor, vi får se hur det utvecklar sig, som vi brukar säga på dagis. Väck mig nu inte för ända in i hunningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0