Let´s blogg!

Hej mina härliga nära och kära!
 
Jag tänkte styra upp våra kontakter lite mer regelbundet med denna trevliga, moderna och kommunikativt socialeffektiva kanal så vi får mer koll på varandra under de perioder vi inte ses. Man har ju så mycket att stå i nuförtiden så vi ses ju inte varje dag, men om ni har tid och lust så kan ni få lite koll på mig och vad jag hittar på om dagarna i denna dagboksliknande form på nätet, kallad blogg.
 
Inte för att jag vill förhäva mig själv genom att be er notera vad jag gör i livet, men vad jag har förstått så har jag till min stora glädje rönt en del uppmärksamhet bland er pga min existens, och då kan jag ju inte annat än att bjuda tillbaka med en slags tätare regelbunden uppdatering av vad som händer och fötter, som man så skojigt brukar säga, och vilka tyvärr har varit lite för varma idag, kallat feber, så nu ligger jag faktiskt och sover tungt men allt svalare, så det ordnar sig.  

Välkomna! (jag kommer för övrigt inte skriva så omständligt som jag gjort nu, men med en sådan far så...)

Här och nu / E


Kommentarer
Postat av: Pappa

Så här kan man kommentera om man vill kommentera men man behöver verkligen inte kommentera vill jag kommentera.

2009-05-09 @ 14:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0