Usch + 2 + 3

Ja och sen blev mamma sjuk och sen blev pappa sjuk, vad är det här! Nå det hör väl till, men huga vilken sjukstuga. I övrigt rullar vi på, tiden går allt snabbare som ni märker, jag hinner inte skriva förrän jag stupar i säng, även om jag ska upp och hälsa på mamma och pappa efter några timmar... Men det är så skönt i deras säng. Och det gör dom inget heller! Önskar jag kunde visa allt jag gör och säger men det blir allt mer och så fort mamma och pappa tror att dom har koll på mig så säger jag något nytt eller gör något nytt som visar på att jag ligger steget före. Som att skala en mandarin nästan alldeles själv eller konstatera muntligen att jag faktiskt inte bara bajsat utan gjort en stoooor bajs. Det är skillnad det. Så jobbar jag. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0