Uschanamig

Inatt hade jag magsjuka och kräktes upp den goda kycklingen ett par gånger doa och jag åt igår efter dagis, efter hon hade hämtat mig och vi hade lekt här hemma. Det var lite hejbaberiba över natten alltså, men jag var duktig sa mamma och pappa som tyckte jag klarade alla bestyr med goda kämpatakter. Så idag har mamma och jag varit hemma. Jag mår bättre nu fast får inte gå till dagis imorgon heller. Det blir till att greja här hemma, men vi har ju så mycket att stå i. Pyssla med alla kläder, fixa med katternas mat, göra lite hoppsasteg, småprata en del, kanske rita lite, ut och nästan ramla omkull av höstvindarna, så ja det ordnar sig. Nu sover jag med strumpor på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0