Natten går tunga fjät

Eller vad heter det? Nåväl, nu har det varit ett tag då jag krånglat en del på nätterna, men inte bara jag, även Allram som ni vet, och skulle jag somna till igen kan mycket väl allram eller tjet väcka mig igen och så får vi börja om igen, det är ett fasligt springade i lägenheten om nätterna för tillfället, men jag tycker det är kul att vara vaken! Igår var jag ledig från juobet på dagis och hjälpte mamma förbereda kvällen för pappa, det var roligt och vi höll på vi. Kom till ro till slut, men som sagt, natten slutade med att mamma och jag låg under samma täcke i min säng, och oj vad mamma somnade hårt bredvid mig, det hördes in till pappa... Nåja, idag var jag rastlös på morgonen så mamma tog mig till dagis lite tidigare. Jag skickade upp Bolle på hyllan och sprang in för att ta tag dagens uppgifter och sa knappt bye bye till mamma. Ikväll var pappa och jag och handlade lite på konsum, och jag fick åka kundvagn, det är roligt! Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0