Så gick det till när farfar var ung

Då fick han och farmor nämligen Tia, precis lika gammal var han då som pappa fyllde nyss, hänger ni med, inte jag, men det låter roligt. Nåja, här rullar vi på, och jag hittar på små saker och ord varje dag, ja här förs konversationer och annat. Igår åkte mamma på kalas och pappa och jag hängde lite grann, hoppade väldigt mycket, det är jag inne på nu, läste lite bok, och ville till slut somna i pappas famn för en gångs skull i soffan, det var allt för skönt. Idag var det ruskigt och jag hade tjocka byxor till dagis. När jag träffar den andra ester tycker jag det är väldigt kul och säger Heeeej när hon kommer. Vi kom iväg till forum en kortis idag, jag skrattade åt pappa som provade glasögon på konsum. Hemma höll vi natt till tonerna av mora träsk. Mot morgonen. 

Kommentarer
Postat av: Famo DOA

Ja du stora lilla Esther, det är krångligt ibland med alla släktingar o årtal o sånt, men du kan tro att jag tänkt mycket på din pappa Mats idag. För idag den 14 oktober föddes din pappa för 40 år sedan. Det var alldeles väldigt blåsigt o regnigt den dan, men sen kom solen fram precis som idag 2009. Nu ska vi ses på lördag allihop o fira att din pappa har blitt så stor, jag tror man kan säga riktigt vuxen. Bäst vi tar på oss varmt ifall det blåser på sjön. Stor kram från famo Doa

2009-10-14 @ 19:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0