Var tar dagarna vägen

Tyckte precis jag satt här och skrev. Men men. I fredags var jag på dagis ett tag, mamma var ledig men fixade och grejade hemma. Sov inte så värst i fredags dag men hängde i bra hemma en stund innan jag somnade. Igår åkte vi båt! Jag sov när vi gick ombord, och efter att jag fattade var jag var och med vem, doa, vava, tia, anders, mamma och pappa, på brunchbåt, så for jag rundor runt smörgåsbordet att personalen inte visste ut eller in. Sen lekte vi på forum när pappa ekiperades av anders och co, för att åka hem och hålla kväll, med nästa hela ligan i soffan. Idag har vi haft kalas för pappa. Jag lekte med alla barnen och var så med i matchen att jag inte behövde mamma eller pappa för att fara rundor med de andra barnen, utan vi körde hårt på egen hand. Innan idag gick jag pappa och vava hand i hand till lekplatsen. Det tror jag vava (farfar) tyckte var kul, och det gjorde jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0