A great day

Efter en mycket rörig natt där jag inte ville sova men inte var värst sur heller, mest småvaken bara. Tänker väl en del på dagis. MEN HÖRNI, idag sa pappa ett par gånger på morgonen att han skulle gå och handla en stund efter att vi kom till dagis, och det sa jag okej till, jag skulle ju träffa petra och alla barnen. När vi kom dit stod jag i hallen lugnt och fint och kollade in läget, tog av mig jackan och lät barnen komma nära och hälsa. Pappa sa hej då och lyfte upp mig i petras famn. Då grät jag men inte så farligt faktiskt. Sen slutade jag efter bara en liten stund och hängde med petra tills pappa kom efter en timme. Vi hade kollat in grabbarna som tokade sig, och jag skrattade lite åt dom. Sen läste vi bok och jag hade alla barnen runt omkring mig, de tycker ju det är så kul med mig. När pappa kom började jag inte gråta som jag gjort innan utan log i petras famn och hade knappt tid i pappas utan ville ner på golvet och visa runt pappa på mitt dagis, som en guide nästan! Jag tror jag börjar tycka om det! Sen klädde vi på oss, pappa tog ut nappen utan problem och jag nickade instämmande och log mot petra när hon sa att vi ses imorgon igen! Efter en rejäl pyttipanna körde pappa och jag en forumsväng, se så roligt vi hade på bibblan! Se också en bild från någon vecka tillbaka där jag testar gummistövlar. God, mycket god, natt.

Skratta Esther! JA!

Bygga upp ett stort berg...

Tua = stövlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0