Buss-igt

Ja här har farits! Först for vi med bilen till väsby i fredags och hade the time of our lifes med mormor. Hujeda mig vad vi lekte och kramades. Det var roligt, jag har ju inte varit där på ett tag. På eftermiddagen väntade jag och mamma in pappa i soffan, vi softade och sen kom han på sin moppe. Det var en bra dag, också, för det kommer mera. Efter en gammeldags mamma pappa barn lördagsfrukost som vi inte haft på ett tag, och en forumrunda så tog jag och pappa bussen ut till ingarö för att sova över när mamma skulle jobba kväll/dag. Vi hade så trevligt och jag lekte järnet med Tia, mötte Anders alldeles själv i hallen när han kom hem, myste med allihop innan läggning och det blev en bra natt. På morgonen tog anders mig i handen och så gick vi in till tia och väckte henne. Jag kröp upp i sängen och kröp på henne liksom. Sen hade vi en skojig morgon med lek och frukost och gottade oss. Sen buss igen, hem till Jarla, för att sen åka buss till slussen, men då sov jag. Pappa skulle träffa Svärd. Sen vaknade jag, ritade på ett kvitto och charmade svärd, för att sen åka buss igen hem. SEN kom mamma. Pappa åkte med allram till dyra akutsjukan men ångrade sig, vi har en tid på onsdag hos vår gamla vet i sjöstan, allram måste nog dra ut en tand. Själv borstar jag dom bara bättre och bättre. Mamma och jag åt gott, sen lekte jag till mora träsk med pappa, sen var det gonatt. Imorgon dagis, hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0