Chili con carne

Jorå man käkar som en cowboy, girl... På dagis hystade jag in bönor och jag vet inte vad. När alla sov satt jag i Mattes knä och lekte när mamma kom och hämtade. Då däckade jag hemma och när jag vaknade var pappa där och farbror welin. Mamma hade lovat att vi skulle cykla till forum och köpa bubu, bubblor... Sagt och gjort. Vi lekte länge i bibblan också, där är så väldigt trevligt. Vid matdags var jag lite seg men åt bra av thaikäk. Inte på lekhumör men ändå glad och samtalsvänlig, så vi tog bussen snabbt t o r till OT för en snabb bedarö bitter och en god kokt korv. Väl hemma nästan omgående gjorde vi rutinen kort och somnade nästan i varandras famn.

På Ingarötrappen

Hail hail rock n roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0