101211 hemmavid

Bara hemmavid idag, skönt, man kan ha fullt upp ändå. På förmiddagen skulle vi ut och köpa godis och åka pulka men så började vi löpträna inomhus och så drog det iväg... Efter ett lass korvstroganoff sov jag i vagnen ute och vaknade i en sovpåse, skönt som bara den. SEN drog vi ut och åkte pulka, men så råkade jag kissa i trosan så det blev tempo och godis rätt kvickt (smart va ;-)...) Sen frossade vi godis och chips i soffan, och lekte lite lätt och helt var det var så dök farmor och tia upp, mamma och pappa ska till min dagiskompis föräldrar i porten bredvid på lite mingel, så då kör vi tre istället, vi kör hårt i detta nu ska jag säga, så jag får återgå, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0