101212 jul i vårt hus

Nu är granen på plats. Japp, en gammal fin tradition sedan 2009, jag och mamma dekorerar, men jag sa till pappa att han kunde hänga kulor precis var han ville, och slog ut med armarna för att verkligen markera. Vid sidan om att jag för några sekunder i förmiddags envist hävdade att Långben har sn-pp, så var det i julens tecken dagen gick, med pynt hemma, och sen vidare glögg och mat i sickla. Ser fram emot julen, tänker på tomten, men också alla möten med mina allra närmaste, ni. Kram på er.


Kommentarer
Postat av: famo joa

Ja visst har vi haft två fina dagar. Med lite julstök o dans o god mat och glada föräldrar.

Toabesök o allt möjligt som du plötsligt kan alldeles själv.

Jättekram från famo Joa.

Vi ses på fredag.

2010-12-12 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0