101219 "jag har medicin i magen"

Jag försökte förklara för pappa hur min hosta under dagen hade utvecklats, hur jag kände mig och om jag var sliten i halsen. Det hade blivit bättre liksom. Annars var det ju läge att stanna inomhus idag, men det är just sådana här dagar som man går ut två gånger och skottar, bokstavligt och bildligt inte minst, man ska bryta mot det enkla och självklara... Vi fick gott om frisk luft innan lunch och innan middag. I övrigt hängde vi hemma och gjorde vad vi kunde, och det är ju mycket. Tog oss en dusch, och det är ju himlar va tråkigt jag tycker det är, men jag förstår att vi måste vända trenden, det är ju varken farligt eller gör ont. Vi sov gott i soffan under lunchen framför golfen, vilket jag provade med bandyklubban, det kan visa sig att jag blir en lefty, en phil mickelson, för er som kan er pga-tour...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0