101224+25 jul jul strålande jul

Ja det är inte klokt va snälla alla är och hur mysigt man kan ha. Ska försöka visa lite bilder snart men vill bara säga att det är få förunnat att ha så nära kära som jag har. Igår hade vi en heldag minst sagt med julafton från morgon till kväll i väsby och jag fick jättefina klappar. Det var sport, spel, lek, kram, tänk, kul, ja allt i den svängen. Jag sov lunch i mormors säng och när jag skulle lägga mig så somnade jag på min madrass, men när pappa kom in låg jag på den sängen han skulle sova... Idag hade vi en härlig förmiddag ihop i väsby innan vi gav oss hemåt för sömn i mamma säng. På eftermiddagen drog vi till tia och anders, och faffa! Det var härligt även om jag är lite svårstartad, och jag fick fina klappar där med. Rent allmänt, eftersom jag är så på hugget tycker man, så var det pussel och annan tänkande lekstil över mycket, och det är ju utvecklingsstimulerande så säg!... Nej då, jag blir på hugget när jag får sätta tänderna i nåt. Jag satte tänderna i glass sen och så åkte vi hem. Höll ända in i mål och gjorde en fin sorti, somna 2045. God forts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0