101229 lös hosta och hård mage

Jaha ja, druckit för lite vatten och suttit för stilla ett par dagar, så jag har en envis klump i magen som inte vill ut. Vi jobbade hårt pappa och jag ikväll men sen blev jag så trött att jag somnade försökandes... Nåja, det kommer imorgon. Har hostat en del under dagen, det släpper inte, men det är lös hosta, så ingen fara på taket. Vi skulle åkt i pulkabacken i förmiddags och var ute, men var tvungen att hämta hjälmen, jag insisterade, vilket jag fick beröm för, men när vi nästan var framme ville jag åka hem, jag var för trött efter en tidig morgon. Hemma dök farmor upp och vi lekte med lite klappar och så innan vi alla tre gick till mammas lägenhet så jag fick visa farmor mitt nya rum. Sen dök anders upp och så gick vi tillbaka och fikade, sen fick de varsin stor kram, eller klam som jag så charmigt säger, varpå pappas och mitt arbete påbörjades... Vem vet, det kanske släpper under kvällen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0