Comeback

Hej igen. Fick göra en paus då jag i min utveckling helt enkelt inte hann med att skriva efter nyår. Att lägga upp bilder här i bloggen tar också lika lång tid som att simma till grisslehamn, från nacka! Därför blev jag mätt på bloggen för ett tag. Nå, jag ska försöka ta en bild som symboliserar andan för närvarande, och här en en lämplig från min födelsedag. I övrigt rullar det på med ljusets hastighet och jag hoppar bildligt och bokstavligt fram i min dag. Jag pratar också något vansinnigt, även om inte allt är begripligt för er mindre begåvade, men ni kommer väl ifatt mig snart. Jag ska också med mammas hjälp, pappa är inte lika bra på detta, publicera en aktuell parlör så ni kan plugga glosor. Men F och S blir sch, L skiter jag i rätt mycket, och är lite snabb i artikuleringen i övrigt, men det är ju å andra sidan så mycket som måste sägas i min ålder. Till exempel böte. Det är spöke. Och det är lille skutt om och om igen, eftersom vi kör det i repris, i Basche, Bamse, alltså. I övrigt ytterligare är det ju rätt kaat, kallt, och när man har tjocka strumpor får man mycket juud, ludd, som är roligt att sortera ut mellan tårna. Ja som sagt, parlör kommer. Jag har också fått min första reprimand på dagis då jag pytta, puttade, en flicka. Men det ska hon ha, den fan, för hon pytta mig och tog Bolle, och det gör man inte ostraffat. Se opp! Hörs / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0