100722 polkagrisig

ja usch ja vad kladdig man blir, i håret och i ansiktet och på vattenflaskan och jag vet inte hur det kladdar till allt. Men gott är det. Vi tog och åkte till Gränna, lång tur, men vi löste det med neddragna fönster, mobil dvd, sång och glädje, och sömn. Vi tog en hamburgare i Linköping och så var vi framme vid vårt fina lilla hotell. Direkt till polkakoket bara, där de stod och kastade socker i luften. Jag fick välja mina egna klubbor och strutar och vi gick därifrån nöjda. Varma och glada tog Emmys pappa och pappa en öl och vi ett bad vid vätterns strand i gränna. Sen lite wok på huvudgatan och efter lite charmigt krångel somnade jag gott i barnsängen. Idag har jag sagt vindruvor. Mot visingsö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0