100728 heldag i väsby

Vi körde mamma till linda, mammas linda, inte min linda, vi redde ut det direkt. De skulle åka och lyssna på musik. Sen körde vi till mommo o moffa och hade en helkuldag. Vi gick rätt omgående på promenad, jag förklarade nämligen för pappa i bilen dit mycket tydligt att jag inte kunde äta lunch innan jag ville sova för jag hade ju ätit mycket frukost och skulle få ont i magen om jag åt mer innan sov, men när jag vaknade skulle jag äta lunch, typ ordagrant, citat mig... Sen fick jag pannkakor och mjölk! Eftermiddagen gick åt pyssel, trädgårdsarbete, hoppmatta, snickerier, fika med melon, och förstås mat igen, men fick inte i mig så mycket, trots att jag brukar sluka mormors kasslerrätt. Tack vare pippi hängde jag i i bilen på väg hem, och tack vare henne är jag fortfarande vaken, men jag däckar nog strax, även jag har ett stopp, även om jag verkar ha min fars överskottsenergi. Tack jorden för idag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0