100611+12 Jarlaberg Sverige

Jag resonerade med pappa under middagen idag om var man bor egentligen, med anledning av alla länder i fotbolls-vm. Pappa påstod att vi bodde i Sverige, men då sa jag nej, stopp och belägg. Vi bor i Jarlaberg. Punkt slut. Igår körde vi en texasburgare alla tre, jag fick en som hette big kids, och det är vad jag är det. Inatt sov jag lite dåligt, och med en trött jazzfestivalpappa så höll mamma mig sällskap en stund mellan tre och fem... Idag har pappa och jag hängt ihop. Vi rivstartade med andys lekland, sen sov jag i vagnen inne för det blåste som tusan, och sen drog vi till forum och körde en kanoneftermiddag där med allt från glass till bibliotek. Och hemma satt vi sen som sagt och resonerade om världen, jag klädd i Barcelonatröja och pappa i englandtröja, inga konstigheter. Vi lekte mycket med boll ikväll, stora och små, och skrattade gott. Här en bild från i våras, hej på er.

 
Trackback
RSS 2.0