100613 Vatten..

..ni vuxna förstår inte det här med en vattenpöl, och är den stor, som efter ösregnen idag, ja då måste man bara i och klafsa, om man så har mjukisbyxor på sig, jag förstår att ni ger upp, det är som att hindra en törstig elefant på afrikas slätt att dricka. Så det har jag gjort, innan vi lämnade forum där vi hade jättekul som vanligt och jag hoppade som en antilop i bibliotekets lekhörna. Hemma myste vi alla tre på förmiddagen, tog en dusch och en korv. På eftermiddagen gick vi till ica maxi och körde kundvagnsbil och hämtade ny vällingflasknapp. Sen rullade vi upp till forum för lek och stoj och en pigg-elin, och träffa mickew-elin... Jag tog en himla tid på mig att ta mig hem, men promenader är underskattade. Åt väldigt mycket sallad idag, men inte för mycket för då får man ont i magen, och som jag sa ikväll med vällingen efter att jag ville ha en liten liten påtår, "det räcker sen".
 
Trackback
RSS 2.0