100617 Sverige = Messi

Idag hade jag ingen vagn till dagis, men jag hade glömt det och frågade pappa var vagnen var, men det var ju hemma, så tokigt. Så vi gick lite kringelkrok, men till slut hamnade jag på pappas axlar. Hemma hade mamma vaknat efter nattskiftet och jag brottade ner henne i trädgården. Sen ville jag ha Messitröjan för vi skulle spela fotboll tyckte jag. Jag ville också att pappa skulle ha messitröjan, så mycket att jag grät, då förstod mamma och pappa att det var pappas svenska landslagströja som var hans messitröja, men jag förstår att jag måste reda ut det där... Vi lekte lite boll, kastade lite vid återvinningen, vilket är vansinnigt roligt, tänk så kattmatsburkarna klankar! Sen gick det rätt snabbt, för vi har en stor dag framför oss imorgon, mot jazza i finspång!

 
Trackback
RSS 2.0