100618 Prinsessorna Victoria och Esther

Victoria och Daniel stod hand i hand i Storkyrkan i Gamla Stan och sa ja. Jag satt på pappas axlar på tempo i jarlaberg med min Messi/Barcelonatröja och kollade inmarschen på tv, med kattmat, bröd och chips i vagnen. Pappa sa att hon på tv också var en prinsessa. I förmiddags lekte vi hårt farfar och jag på morgonen när pappa fick vila trekvart, och jag skrattade så mycket att pappa helt enkelt inte fick sin vila... Farfar studsade bollen upp på näsan på mig och det var så tokigt så. Somnade som en stock i bilen och vaknade i Salem, varför gör han inte en konsert där, han al Fakir! Hemma vilade mamma lite efter sin jobbfest och vi drog till forum såklart, jag var lovad en glass och så gjorde vi lite nytta, och vi gjorde faktiskt en utflykt till slussen och träffade anders som hastigast, på en båt precis vid slussen! Sen drog vi hem och jag körde hårt med mamma på gården och så avslutade vi denna majestätiska dag med hamburgare såklart.

Trackback
RSS 2.0