100626 sommardag

Jo då, vi fångade sommardagen pappa och jag när mamma jobbade. Vi lekte i pyjamas på uteplatsen, cyklade till djuren i nyckelviken och hälsade, himmlar vad dom gapar hönsen, hälsade på stora grismamman som sov med huvudet på en stor sten, sen cyklade vi till maxi och sen statiol för att pumpa däcken. Vi var borta hela f.m. Efter sov så kom solen fram igen och då badade jag gott i poolen igen, det där med vatten är inte så dumt ändå. Sen gick vi nyduschade till tempo där jag fick EN GUL GLASS! Vi kollade pojkarna som spelade fotboll, sen kom mamma, och då var det bara i poolen igen. Sen testade jag lite att vara utan blöja men med trosor och det gick skapligt... Sen grillade vi med malin efter att vi varit på maxi och handlat IGEN. Jag åt kött! Sen somnade jag och pappa i min säng. O vilken dag... Det här var min midsommarafton nedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0