101102 "grön och skinka"

Ja det heter egentligen gröt och skinka i tipp tapp låten, men det blir för krångligt än så länge... Den tränar jag mycket på, lucia snart! Efter dagis knaprade jag lite grönsaker, den där salladsskålen är som en chipsskål för mig, och det är inte fel vad jag förstår, grönsaker alltså... Sen skulle jag äta köttbullar och makaroner och "kepsut", eller ketchup som ni säger, men när pappa drog fram köttfärssås till sig själv, fick han allt byta med mig! Sen stack vi ner till forum och köpte en ny sladd till dvdn i bilen då jag, säger mamma, och mamma, säger jag, har dragit sönder sladden... Sen blev jag väldigt trött och ramlade i säng, rakt på nalle puh. Huh! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0